Spomenica 1997

SPOMENICA ŽUPE ZAMET 1997

pisao: župnik p. Mirko Vukoja

06 January 1997
Koncert klape Kastav 1997. Na blagdan Bogojavljenja u 10 sati mješovita klapa Kastav ima koncert u našoj crkvi – konačno mrva kulture na ovim prostorima! Pred sam Božić otkazala su nam potpuno električna zvona! Problemi.

03 February 1997
Dogovor oko nove fasade 1997., Nova elektronska zvona Susret Pastoralnog vijeaa župe: dogovor oko nove fasade. U korizmi imamo pobožnost križnog puta petkom i nedjeljom 17.30. Na drugu korizmenu nedjelju vea tradicionalno hodočastimo u katedralu sv. Vida skupa s Krnjevom i Kantridom. Vjeronaučna djeca skupljaju plodove svojih odricanja ZA NAŠU CRKVU. Nabavili smo nova elektronska zvona – milina.

17 March 1997
Susret ŽPV-a 1997. Susret Pastoralnog vijeća župe – dogovor oko fasade.

21 March 1997
Molitveno bdijenje studenata 1997. Molitveno bdijenje studenata u kripti Gospe Lurdske, početak u 21.

23 March 1997
Cvjetnica: Križni put mladih 1997. Cvjetnica: Svjetski dan mladih – naši mladi su pripremili svoj križni put koji će sami predvoditi, a počinje u 17.15 – vrlo atraktivno. Bilo je to prisjećanje prošlogodišnje Cvjetnice i blagoslovljenog hodočašća u Rim.

24 March 1997
Velika ispovijed 1997. Velika ispovijed pred Uskrs za odrasle u 16.45.

26 March 1997
Veliki tjedan 1997. Naš župni zbor predvođen s. Krunom nastupio je na otvorenju izložbe “Ecce homo” u Guvernerovoj palači. Na Veliki četvrtak peremo noge našim vjernim ministrantima. Obrede Velikog četvrtka, petka i subote predvodi p. Mirko Nikolić, učitelj novaka DI. Sudjeluju i naši novaci. Naš Slobodan Bunoza je među njima. Trenutno obavljaju svoje velike duhovne vježbe u Opatiji. Blagoslov jela samo pod misom u 7 i 8. sati – blagoslovljenim se jelom započinje zajutrak.

31 March 1997
Izlet 1997. Naši mladi su na izletu u krasnoj Istri.

07 April 1997
Započinjemo s radovima na fasadi 1997. Započinjemo s radovima na fasadi. Zahvaljući g. Ivi Pelaiću /skelaru u mirovini/ dobili smo skelu iz brodogradilišta “3. svibnja” /tamo radi puno ljudi s naše župe/ pomoću članova HVIDR-e, a uz pomoć naših mladića smo je i postavili. Nadzornik je gda. Vojka Gojanović. Organizaciju radova vodi g. Stjepan Blečić. Fasaderske radove izvodi “Kras-tehnika” (g. Alfio Šamanić). Nove aluminijske prozore radi “Akucro” (g. Robert Župarić). Kameni cokal /brački kamen/ radi “Monolit” (g. Marinko čargonja). Bakrenu limariju radi “Limont” (g. Mato Žunabović). Model za brončani križ radi g. Dukić. Odljev križa je napravljen u “Benčiću”. Vitraje radi Henry glass iz Trevisa. Njihov zastupnik u Rijeci je “Iglass” iz Marčeljeve Drage. Dizajn za vitraje napravio je p. Stjepan Harjač. Staru fasadu smo otukli do kamena i stavili čvrstu podlogu. Uz Božju providnost skupili smo i organizirali sve potrebne stručnjake kako bismo ove radove napravili što kvalitetnije, ukusnije, trajnije uz optimalnu ekonomičnost

20 April 1997
VIS “Sinaj” na Uskrs-festu 1997. Naš VIS “Sinaj” je i ove godine nastupio na Uskrs-festu u Zagrebu. Nakon mise pedesetak mladih je krenulo za njima kao potpora, a ove godine osvojili su drugo mjesto, za razliku od prošle kad su bili prvi.

24 April 1997
Susret roditelja naših prvopričesnika 1997. Susret roditelja naših prvopričesnika u 19.30. U svibnju imamo svibanjske pobožnosti: krunica prije večernje mise i kratka propovijed.

12 May 1997
Susret ŽPV-a 1997. Susret Pastoralnog vijeća Župe.

17 May 1997
Studentski dan 1997. Prvi put u Rijeci Studentski dan na Veprincu i Učki. Potrebno je penjati se na visove. Već tradicionalno duhovsko bdijenje s početkom u 21 sat predvode naši mladi.

22 May 1997
Susret roditelja krizmanika 1997. Susret roditelja naših krizmanika u 19.30.

29 May 1997
Tjelovska procesija 1997. Tjelovo – već tradicionalna procesija ulicama Zameta.

31 May 1997
Krizma 1997. Krizma u našoj župi u 17. Ove godine je 61 krizmanik.

04 June 1997
Trodnevnica 1997. Počinje trodnevnica za naš župni blagdan, prevodi p. Ante Vukoja, naš bivši župnik.

05 June 1997
Župni blagdan 1997. Završetak radova na fasadi Srce Isusovo – sv. misu u 11 predvodi Josip Pavlišić, biskup u miru, a navečer predvodi dr. Antun Tamarut ml., duhovnik bogoslova u Rijeci. Poslije večernje mise imamo proslavu blagdana i završetka radova na fasadi naše crkve u restoranu “Morčić”. Uzvanika je stotinjak: okolni župnici, pastoralni vijećnici, pastoralni suradnici, župni zbor, ravnatelji osnovnih škola gđa. Ana Puratić i g. Ivan Vukić, predsjednik mjesnog odbora g. Dominik Beno, urednici Susreta, poslovni partneri. Uz pratnju našeg zbora sve je proteklo u divnom ozračju.

15 June 1997
Mlada misa u Uggiate Trevano 1997. Jedna mala skupina mladih bila je u posjetu našim prijateljima i sudjelovala na Mladoj misi u Uggiate Trevano kod Coma. Uzvratili smo im jedanput na njihove brojne posjete.

30 June 1997
Skinuta skela s obnovljene crkve 1997. Skidamo veo i skelu s naše crkve. Konačno je zasjala naša zametska ljepotica! Radost ljudi je velika.

11 July 1997
Naši isusovački mladomisnici 1997. Naši isusovački mladomisnici (četvorica) imaju mladu misu u 19 sati u našoj crkvi.

02 September 1997
Župni vikar p. Stjepan Harjač otputovao Otputovao naš dosadašnji župni vikar p. Stjepan Harjač na novu službu na našoj misiji u Rawensburgu – hvala mu za sve što je učinio u ove dvije godine na ovoj njivi Gospodnjoj!

06 September 1997
Novi župni vikar, p. Luka Rađa Doputovao naš novi župni vikar p. Luka Rađa, završio je dognatiku u Rimu. Želimo mu srdačnu dobrodošlicu!

28 September 1997
Obiteljsko hodočašće 1997., Najava Pučkih misija Obiteljsko hodočašće u Mariju Bistricu poveo je br. Franjo. U listopadu počinjemo listopadske pobožnosti. Od danas sve pučke pobožnosti služe kao priprava za Pučke misije u korizmi. Nedjeljom ćemo moliti zlatnu krunicu prije sv. misa za uspjeh naše duhovne obnove kroz Pučke misije.

07 October 1997
Katekumenat 1997. Počinju susreti priprave odraslih za sakramente. Skupilo ih se četrdesetak. Predvodi p. Luka.

08 October 1997
Susret ŽPV-a 1997. Susret ŽPV-a u 19. Dogovorili smo skupljanje novca za pokrivanje duga: dva puta godišnje slat ćemo uplatnice po adresama blagoslova obitelji. Promijenjeni su svi telefonski brojevi po Zametu. Naš novi broj: 26 40 31.

01 November 1997
Svi sveti 1997. Sv. misu na Groblju u 15 sati predvodi p. Luka.

15 November 1997
Sportski uspjeh 1997. Naša košarkaška ekipa “Modul 8” osvojila zlatno odličje na turniru u haklu, koje se održao kod Salezijanaca u Rijeci.

19 November 1997
Povijest slavna 1997. 370. obljetnica Prve riječke hrvatske gimnazije koju su te davne godine započeli Isusovci. Mnogi su naši mladi uključeni u tu svijetlu tradiciju.

30 November 1997 – 23 December 1997
Zornice 1997. Započinje godina Duha Svetoga. Započinju i zornice u 6.30. Izdali smo božićni letak sa svim podacima u svezi priprave i slavlja Božića u našoj župi.

08 December 1997
Svečani zavjeti 1997. Na blagdan Bezgrešne p. Mirko Vukoja, naš župnik, polaže u Zagrebu svoje svečane zavjete i tako završava svoju dugu formaciju..

11 December 1997 – 14 December 1997

Duhovne vježbe mladih 1997. Naši studenti i mladi djelatnici obavljaju duhovne vježbe u Lovranu, voditelj je p. Luka. Sudjeluje 22 osobe.

19 December 1997 – 23 December 1997

Božićna obnova 1997. Novi broj Susreta Božićnu obnovu naše župe vodi p. Luka. Za ovaj Božić darovali smo si lijepi tepih pred oltarom. Izišao novi broj lista mladih Susret.

27 December 1997 – 05 January 1998

Blagoslov obitelji 1998. Počinjemo blagoslov obitelji. U pomoć su nam došli: p. Mato Anić, p. Mato Antunović i p. Josip Sušec. Na staru godinu smo već obišli prvi put čitavu župu. Za blagoslov smo dijelili letak o rasporedu Pučkih misija.

31 December 1997
Molitveno bdijenje 1997. Molitveno bdijenje uoči Nove godine u našoj crkvi predvode mladi.

Statistika našeg dijela župe 1997. Krštenih 128 Umrlih 84 /provđenih 21!/ Vjenčanih 50 Prva pričest 83 Krizma 86